sobota, 12. december 2009

Nekaj slapov... / A fer waterfalls

Kratek sprehod pozno popoldan, ko je sonce že zahajalo in je bil sneg na vrhovih Julijcev že rahlo rdeče obarvan mi je postregel 20 slapov na 200 metrih. Časa ni bilo ravno preveč in sledili so aparat, stativ, filtri, daljinski sprožilec in akcija(slabe pol ure).

On a short walk in late winter afternoon, when sun was already seting and snow on mountain peaks in Alps was already in red sunlight, I saw 20 waterfalls on 200 meters. There was not much time left so I picke tripod, camera, filters and triger and went in action(a bit less than 30 minutes).Do prihodnje objave...
Till next post...

Lep pozdrav!
Greetings from Slovenia!

Samo T.

4 komentarji:

IggyPhoto pravi ...

Lepo!!! Fotke, ki se jih nikoli ne naveličam. Saj veš, da sem tudi sam ljubitelj takih motivov.
Lep pozdrav, Igor

Samo Trebizan pravi ...

No potem ti zaupam lokacijo...
Cesta Tolmin Kobarid, po prvih ravninah, ko se na levi vzpne pečina, pobereš mislim da prvo postajališče na desni in 100 m naprej je mostiček in potok. Odpraviš se po potoku navzgor in na 200 metrih imaš 1000 in en motiv:)...
ampak raje ne hodi sam...
ponekod je nevarno, pri enem drevesu, ko sem stopil čisto blizu debla, se mi je humus udrl pod nogo in šel sem do kolena v špranjo... imel sem srečo, če bi bil bolj neroden, bi šla kost... kar ne bi bilo najbolj praktično:)

LP
Samo T.

Gregor pravi ...

Lepi motivi. Včasih se moramo res žrtvova za dobro fotografijo.
Je pa sreča, da nisi zlomil noge in se je vse dobro končalo :)

Samo Trebizan pravi ...

Hvala za komentarje... ja res sem imel srečo:)

LP
Samo T.