nedelja, 16. maj 2010

Urok iz podzemlja.../ Underground spell

Pred kratkim objavljen post fotografskega kolega Igorja me je uročil in spomnil na čudovite napol podzemne kotičke v Rakovem Škocjanu. Na to precej pusto, sivo in na pol deževno nedeljo sem se odpravil uničiti urok ki me je dušil...

Recent post of colleague photographer Igor layed a spell on me and remainded me about gorgeus underground places in Rakov Škocjan. On this gray and half raini Sunday I went on a mission to destroy a spell which choked me....
Do prihodnje objave...
Till next post...

Lep pozdrav!
Greetings from Slovenia!

Samo Trebižan

5 komentarjev:

Miha Slokan pravi ...

Lepe barve. Kok si pa imel najdalši čas?

Samo Trebizan pravi ...

Hvala za komentar Miha.

Najdalši čas je bil 30 sek.

Lp

Samo T.

Gregor pravi ...

Samo! Carske fotke :)

lp Gregor

IggyPhoto pravi ...

Woooooow!
Odlične fotografije, Samo!!!
Globok priklon,

igor

Samo Trebizan pravi ...

Hvala Gregor!

Igor hvala za komentar:)
Ko sem prišel dol, sem se malo razgledal:))) še vedno se vidi kje si stal ko si delal tvojo panoramo:))

Lep pozdrav!

Samo Trebižan