nedelja, 18. julij 2010

Pomežik matere narave... / Wink of a mother nature

V jutro me je prebudila burja, ki je razbijala z odprtimi okni in vrati in ker se mi ni dalo več spati sem se odpravil poiskat kakšen motiv narave v vetru. Po dobrih desetih minutah, ki sem jih preždel v naravi me je dež dobro opral. Do poznega popoldneva sem preživel pred računalnikom, potem pa ponovil vajo. Proti koncu sprehoda pa mi je kombinacija oblaka in sonca ponudila priložnost za še en lep posnetek.

Havy wind woke me up in earkly morning and I couldn't sleep any more. I went on a short walk through countryside. After few minutes rain caught me and washed me preeti well:))
Than I was at home untill late afternoon when I went searching for motives of windy nature. At the end of a walk the combination of clouds and Sun offered me oportuniti to take another nice shot!Do prihodnje objave...
Till next post....

Lep pozdrav!
Greetings from Slovenia!

Samo Trebižan

2 komentarja:

Gregor Krašnja pravi ...

Včasih se splača čakati na dober posnetek, pa tudi če te premoči do kosti ;)

lp Gregor

Samo Trebizan pravi ...

Hvala Gregor... Res se je splačalo:)

LP
Samo